ÁSZF
Általános Szerződési Feltételek
Jelen ÁSZF hatálya a tanitamese.hu weboldal használatára és a kapcsolódó szolgáltatásokra vonatkoznak.
Az ÁSZF folyamatosan elérhető a weboldalról: www.tanitamese.hu/aszf
1, Szolgáltató adatai:
A szolgáltató neve: Hajdár Dániel - átalányadós vállalkozó
A szolgáltató székhelye, és egyben a panaszügyintézés helye: 2100 Gödöllő, Béri Balogh Ádám u. 7. 2/4.
Elektronikus levelezési címe: tundefoldon@gmail.com
Adószáma: 52493917-1-33
Telefonszáma: +36 70 3953465
Tárhelyszolgáltató: EZIT Kft. Budapest, Victor Hugo u. 18-22, 1132
Adószám: 23493474-2-41
Elektronikus levelezés címe: info@ezit.hu
2025.05.13-tól:
Websupport Magyarország Kft.
+36 1 700 2323
info@mhosting.hu
H-1119 Budapest,
Fehérvári út 97-99.
- A weboldal célja
A [www.tanitamese.hu] oldalon a látogatók megismerkedhetnek Tóth Anita szerző mesekönyveivel, beleolvashatnak egyes részletekbe, és közvetlenül átirányítva megvásárolhatják azokat a Shopify rendszerében működő webáruházon keresztül.
- Vásárlás menete
A megrendelés nem közvetlenül a [tanitamese.hu] oldalán történik, hanem egy külső webáruházon, amely a Shopify platformját használja. A vásárlással, fizetéssel, szállítással és elállással kapcsolatos részletes feltételeket a Shopify rendszerén belül közzétett ÁSZF tartalmazza.
A Szolgáltatót az Ügyfél által tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli.
- Fizetés és szállítás
A fizetés kizárólag a Shopify-on keresztül történik, biztonságos online fizetési rendszereken keresztül (bankkártya, Apple Pay, stb. – a Shopify felületén elérhető fizetési módok szerint). A termék kiszállítása a Shopify áruházban megadott szállítási feltételek szerint történik.
A feltüntetett árak bruttó árak Ft-ban meghatározva.
A szolgáltatás igénybevételére Magyországon belül van lehetőség.
Hibás ár feltüntetése esetén:
Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár jelenik meg a weboldalon – különösen akkor, ha az ár nyilvánvalóan téves (például ha az adott termék ismert vagy becsült értékétől jelentősen eltér, illetve ha technikai hiba miatt "0 Ft" vagy "1 Ft" szerepel) –, a Szolgáltató nem köteles a terméket a hibás áron értékesíteni. Ilyen esetben a Szolgáltató felajánlhatja a vásárlás lehetőségét a helyes áron, amely alapján a vásárló szabadon dönthet arról, hogy eláll a vásárlási szándékától
- Elállási jog, panaszkezelés
A vásárlót, amennyiben fogyasztónak minősül, a 14 napos elállási jog megilleti a vásárlás napjától számítva – a hatályos magyar jogszabályok (45/2014. (II.26.) Korm. rendelet) szerint. A panaszokat szintén a Shopify webáruház ügyfélszolgálatán keresztül lehet benyújtani.
- Szerzői jog
A www.tanitamese.hu weboldal szerzői jogi műnek minősül, ezért tilos az oldalon megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének letöltése (többszörözése), újra nyilvánossághoz történő közvetítése, más módon való felhasználása, elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése a Szolgáltató írásos hozzájárulása nélkül. A tanitamese.hu weboldalról és annak adatbázisából bármilyen anyagot átvenni írásos hozzájárulás esetén is csak az adott weboldalra való hivatkozással lehet.
- Adatvédelem
A weboldal nem gyűjt vásárlással kapcsolatos adatokat. Az adatkezelésre kizárólag a Shopify webáruház adatvédelmi tájékoztatója az irányadó. A meseoldalon kizárólag statisztikai célú, anonim adatgyűjtés történhet (pl. látogatottsági adatok).
A weboldal adatkezelési tájékoztatója elérhető a következő oldalon: https://tanitamese.hu/adatkezelesi-tajekoztato/
- Egyéb rendelkezések
A jelen ÁSZF-re a magyar jog az irányadó. A weboldal használatával Ön elfogadja a jelen feltételeket. A weboldal fenntartja a jogot az ÁSZF módosítására, amelyről a látogatókat a honlapon keresztül tájékoztatja.
Jelen ÁSZF elfogadása elektronikus számlabefogadó beleegyezésének minősül, amellyel Felhasználó egyben hozzájárul ahhoz, hogy számára a Szolgáltató e-számlát állítson ki. A Szolgáltató által kiállított e-számla számviteli és ÁFA jogszabályok által szabályozott, és adóigazgatási azonosításra teljes mértékben alkalmas. Az e-számlákat a hatályos jogszabályok alapján, elektronikus úton kell megőrizni. Az így kiállított e-számla megfelel az általános forgalmi adóról szóló 2007. évi CXXVII. törvényben, a 23/2014 (VI.30.) NGM rendeletben és az egyéb elektronikus számlára vonatkozó jogszabályokban előírt feltételeknek.
A Felhasználónak rendelés leadása során lehetősége van papíralapú számlát kérni. A Felhasználó kötelezettsége és felelőssége minden a hatályos jogszabályok szerinti számlakibocsátásához szükséges, Felhasználó által szolgáltatandó összes adat megadása. Felhasználó felelőssége a számlára kerülő, rá vonatkozó adatok valóságnak megfelelő és pontos rögzítése, beleértve az esetleges elírásokat is.
A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet értelmében a vásárló indoklás nélkül elállhat a vásárlástól a kézhezvételtől (termék átvételétől) számított 14 napon belül. A vásárló elállási jogát az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozat útján telefonon (06302578395), e-mailben (tunderfoldon@gmail.hu) a megrendelés azonosítójával, átvételi időpont igazolásával, és a bankszámlaszáma megadásával gyakorolhatja.
A kézhezvétel a termék átvételének az időpontja. Átvevőponti átvétel esetében a rendelés átvételének időpontja, házhoz szállítás esetében a futártól történő átvétel időpontja. Ezek átvevőponti blokkal/számlával, ill. a futártól kapott nyugtával bizonyíthatóak.
Elállás esetén a terméket saját költségén kell visszaküldenie a Szolgáltató címére: 2100 Gödöllő, Béri Balogh Ádám u. 7. 2/4.
Utánvéttel visszaküldött csomagok átvételére nincs lehetőségünk.
A Szolgáltató a termék beérkezését követő 7 munkanapon belül visszatéríti a visszaküldött termék árát. A szállítási díj költségét nem téríti vissza.
A panaszkezelés nyelve: magyar.
A Szolgáltató az írásbeli panaszt a beérkezését követően harminc napon belül köteles megvizsgálni és érdemben megválaszolni továbbá intézkedni arról, hogy a válasz az Ügyfélhez eljusson. Ha a panaszt a Szolgáltató elutasítja, köteles álláspontját az elutasításra vonatkozó érdemi válaszában megindokolni.
A panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát a Szolgáltató köteles öt évig megőrizni.
Egyéb jogérvényesítési lehetőségek:
Amennyiben a Szolgáltató és az Ügyfél között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita Szolgáltatóval való tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva az Ügyfél számára: Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságoknál.
Amennyiben Ügyfél fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról.
A Szolgáltatóval szemben felmerülő vitás ügyek egyszerű, gyors, bíróságon kívüli rendezése céljából békéltető testület eljárását kezdeményezheti. A Szolgáltatót a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli.
Az eljárást írásban, postán feladott levélben vagy e-mailben benyújtott kérelemmel kell kezdeményezni.
A Szolgáltató székhelye szerint illetékes békéltető testület:
1055 Budapest, Balassi Bálint u. 25. IV/2
A jelen Szabályzatban nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen Szabályzat értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. (Elker. tv.) törvény, valamint a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.
Felhasználó, a www. tanitamese. hu weboldal látogatásával, megrendelés leadásával a Szabályzatban foglaltakat magára nézve kötelezőnek ismeri el. Amennyiben a Felhasználó nem fogadja el a feltételeket, nem jogosult a weboldal tartalmának megtekintésére.
A jelen Szabályzat visszavonásig hatályban marad.
2023.11.05